Dagen före den 20/7

Så tråkigt att skriva dagens namn eller datum, tänkte att jag skulle twista till det lite.
Jaha, vad har hänt nu då den senaste 1,5 dagen..
Wow massor! Hinner inte med. . . att . . . andas.
ELLER så har det hänt absolut ingenting utöver det vanliga rutinlivet, yes, jag har jobbat.
Har ju haft semester i tre veckor, och gjort absolut ingenting.. förutom att jag varit i Malmö och träffat underbara människor, badat i sjöar, varit på landet, firat kompisens 25 års födelsedag i Örebro, festat, haft fest, lyssnat på musik och bara haft det bra.
Men kruxet att jag säger ingenting är väl att när man kommer tillbaka från semestern och arbetskollegorna frågar om man har gjort "något" Då vill dom veta om man har varit utomlands, eller om man varit med om något som skulle kunna vara en tidningsartikel i "det mest händelserika, intressant, spännande, läskigaste, roligaste som hänt".
Så därför svarar man, "jag har inte gjort någonting, bara tagit det lugnt". The End.
Håller på att fixa makeUpEn lite nu.. ska träffa Izabela som varit i Bosnien i tre veckor. Vi hade tänkt ta ett glas vin och prata bull.
Får se hur mycket träningsvärk i magen jag har när jag kommer hem eller hur mycket myror i huvudet jag har.
stjorta kavaj och röda byxor. Yes, grävde fram de rööööde byxorne.
Tik Tik Tik Tok . . .
Lite blandade Semesterbilder kanske skulle sitta fint.
Fest, dagen efter. Det bästa med hela grejen..
Smultron !
Sommarkonsert
Landet ! = God mat
Improviserat badande när man glömt badkläder, vill bada fast det är svin kallt.
Linnetblev till bad-kjol. Det funkade helt OK ! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0