110325

Datumet som överskrift då datumen känns bra.
I går pirrade det i min mage, vilket det alltid göra dagen innan löning.
Lite tragiskt är det faktiskt.
I går så kom jag hem med överskottsenergi efter Farmakologi Kursen -Intressant-
Städade hela lägenhet med Jesper. Han tvättade så duktigt av alla ytor och jag sprang omkring och damsugade upp varenda damtuss, diskade och vek tvätt.
Produktiv dag som slutade med god mat hemma hos Sofia och Rickard och sedan film hemma hos mig och jesper med Fredrik, Sofia och Rickard.
Natti Natti på den och så blev det fredag!
Har precis kommit hem ifrån Myrorna med Tessi, köpte två fina tröjor, båda i färgskalan grön, åt det militära. I LAJK IT VERRI MATCH!
Ska snart träffa Sofia A och Shoppa lite gottigott på stan och avsluta det hela med en Afterwork!
Det är helg!
Och jag är tre dagars ledig! Awsome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0