Torsdagens Vimmelbilder

Gänget skulle gå till Munken men det var så jeffla proppfullt så det kändes inte ens värt att stå och hänga vid baren så vi alla begav oss mot Highlanderin istället. Ett helt okej ställe. Har aldrig varit där haha. Ja jag vet, jag har baaaara bott i Norrköping i 21 år.
Men va fan, tror jag varit där en gång som liten, men jag undrar om det inte var något annat då. För jag får någon form av flashback minne av att vi satt och åt kebab och jag tyckte det var så äckligt! haha. man kan visst ändra sig angående matsmak. OJA! Jag gillade typ inget när jag var liten.. nu gillar jag allt... typ... sorgligt nog.
Kan fotfarande inte äta oliver och Sill dock. usch.. blä..
Hoppas ingen tar illa upp..
OJsan vad jag slank iväg ifrån det jag skulle skriva!
Vi gick iallafall dit och satt en stund.
Bra torsdag. Den avslutades hemma hos mig, jag fredrik och Jenny satt och spelade PlockePinn.
Vem tror ni vann?
Mohahaha



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hörde att du hade en tjejkväll för ca en vecka sen skulle va kul om du lägger upp lite bhilder:)pusssss

2011-02-17 @ 08:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0