Detta med nostalgi !

Jag undrar om jag om 40 år fortfarande kommer och sitta och ha nostalgi kännsla över dessa 90 tals låtar / början av 2000  talet låtar.
Det tror verkligen jag!
Ibland.. och säger ibland bara.. så känns det som att musiken har dött lite de senaste åren.
Det finns absolut låtar som fastnat nu med som jag säkert kommer sitta och få minnen av om ex antal år.
Men åh, jag saknar verkligen den där tiden., Jazzbyxor med en kort kjol i samma tyg över, hårband, glitter och bra musik.

Städar för tillfället och fi fan vilken kick jag fick när jag satte på Baracuda brothers - Flute !
Alla ni som jag.. sätt på den högt och hoppa runt! Jätte roligt!
Får sommarkänslor! Springa omkring på Norrköpinggator i klänning och sandaler.
Min mage kittlas!




Bilderna har ingenting med inlägget att göra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0