Bilder

då vart det de här med bilder på sin blogg. Har kommit på att jag är ganska dålig på det.

Men det kommer det konner.

Sitter på soffan i vårat mycket välstädade hem. Jag har satt upp Lp skivor på väggen och så har jag köp en jätte snygg kista! Hittade den när jag tog min veckliga runda där inne. Myrora IS the shiet! Hittar verkligen allttid någonting där och eftersom jag inte har några problem med att fixa,trixa och pyssla så händer det att jag tar hem halvfin saker och ger dom en makeover!
Ska ta kort på min fina kista och den fina Lp skiva väggen. (Den kommer utökas) NU ser det mest ut som en tavla. Men hey, det är snyggt det med !

Förövrigt då..Hm.. Godmorgon! Sitter dö pigg på en lördagsmorgon och ångrar inte att jag klev upp. Kunde liksom inte sova mer.
Jesper drömde också det var lite roligt

"Fick du någon napp? men nej, hade inte du diskat? Fiskeström?"

Oerhört osammanhängande faktiskt! Men roligt. Han vaknar upp med en förvirrad min och säger,
"nej.. men nu drömde jag visste hehe"

DOP idag! Är hel nöjd med pressenterna. Komer bli roligt att se dom öppnas.
Efter det bär det av till Linköping för inspelning av min sång. Mysigt säger jag bara!

Nu ska ja flumma vidare här tills Jesper Vaknar!

(En kväll när vi hade tjej mys och fick lära oss om Mary kay produkterna, samt prova dom. Det var mysigt. Kaffe, Juice och kakor stod på bordet och kvällen avslutades med fin hy)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0