Det är varmt !

Ja men visst serni. En totalt överdrivet iskall duch igår hjälpte mig igenom natten.. fram till klockan slog ungefär 03.48. Jävla klockslag som etsade sig fast. Låg och vred och vände på mig.. det känns så obehagligt att inte kunna göra en skit. Blir snart att köpa fläkt. Resterande av veckan jobbar jag dag så då kan jag faktiskt åka och göra det också !

Ringde idag och tackade ja till lägenheten, så nu sitter dom där på sitt kontor och kollar lite uppgifter. pirr pirr. Vi kommer klarat! Våra hyrevärdar har bara bra saker att säga om oss ;) höhö.

Nu ska jag göra monster frukost, me like! Skulle kunna leva på frukost.


vi ska flytta ihooooooop vi ska flytta ihoooooop vi ska flytta ihoooooop !

Kommentarer
Postat av: Daniella/Danne

Vilken fin bild på er 2 :)

2010-07-17 @ 14:51:13
URL: http://dannevn.blogg.se/
Postat av: Lii

Grattis :D

2010-07-17 @ 16:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0